Jak to działa?

 

Krok 1.: Gość restauracji składa zamówienie w kiosku samoobsługowym. W tym samym czasie na ekranie w części „w przygotowaniu” pojawia się numerek zamówienia. Klient otrzymuje na paragonie lub rachunku niefiskalnym ten sam numer. Gość może wygodnie usiąść przy stoliku i obserwować ekran, aż do czasu, gdy jego zamówienia pojawi się w części „do odbioru”.

 

Krok 2.: Kucharz po przyrządzeniu posiłku odznacza to na KDS (ekran kuchenny na którym wyświetlane są zamówienia). Taka informacja wysyłana jest do systemu KDS umieszczonego na stanowisku wydawczym. Kasjer zmienia status zamówienia na „do odbioru”.

 

Krok 3.: Klient widzi na ekranie, że jego zamówienie zmieniło status i może podejść do wydawki, aby je odebrać. Po odejściu klienta, kasjer jednym kliknięciem w systemie Gastro odznacza zrealizowanie zamówienia i numer znika z ekranu.