KDS ORDER NUMBER


Aplikacja do zarządzania kolejką. Połączenie sprawdzonego rozwiązania z możliwościami współczesnej technologii pozwala na szybszą rotację stolików, a co za tym idzie – większą liczbę przyjętych zamówień i lepszy zarobek.
 
Jak to działa?
 
Krok 1: Gość restauracji składa zamówienie w kasie. W tym samym czasie na ekranie w części „w przygotowaniu” pojawia się numerek zamówienia. Klient otrzymuje na paragonie lub rachunku niefiskalnym ten sam numer. Gość może wygodnie usiąść przy stoliku i obserwować ekran, aż do czasu, gdy jego zamówienia pojawi się w części „do odbioru”.
 
Krok 2: Kucharz po przyrządzeniu posiłku odznacza to na KDS (ekran kuchenny na którym wyświetlane są zamówienia). Taka informacja wysyłana jest do systemu KDS umieszczonego na stanowisku wydawczym. Kasjer zmienia status zamówienia na „do odbioru”.
 
Krok 3: Klient widzi na ekranie, że jego zamówienie zmieniło status i może podejść do wydawki, aby je odebrać. Po odejściu klienta, kasjer jednym kliknięciem w systemie Gastro odznacza zrealizowanie zamówienia i numer znika z ekranu.

 
KIOSK SAMOOBSŁUGOWY

 
Urządzenie pozwalające klientom na samodzielne zamawianie i opłacanie posiłków. Klient wybiera na ekranie dotykowym kategorię dań lub napojów, np. zupy, spaghetti czy napoje gorące. Następnie wybiera konkretny posiłek lub napój. Podczas jednej operacji można zamówić wiele różnych pozycji menu. Na koniec przechodzi do płatności za pomocą wbudowanego terminala kart płatniczych. Po jej realizacji otrzymuje wydruk z numerem zamówienia. Oczekuje do chwili wyświetlenia tego numeru na ekranie KDS Order Number, a następnie udaje się po odbiór zamówienia.
 



Korzyści


  • Wyższa sprzedaż – klienci, którzy są zniechęceni kolejką przy kasie, nie zrezygnują z zakupu, ale przejdą do kiosku
  • Optymalizacja zatrudnienia i mniejsze obciążenie stanowiska sprzedażowego
  • Mniejsze ryzyko pomyłek związane z kolejkami przy kasie
  • Większe zadowolenie klientów, którzy nie muszą stać w kolejce
  • Możliwość prezentacji reklam i promocji



DELIVERO

Aplikacja na smartphony usprawniająca pracę dostawcy w restauracjach świadczących usługę zamówień na wynos. Na zintegrowane z systemem Gastro i platformą mojeGastro urządzenie mobilne przesyłane są informacje o zamówieniach. Dostawca z poziomu swojego telefonu może na bieżąco kontrolować sytuację – sprawdzić liczbę przypisanych do niego zleceń, sprawdzić adres doręczenia, preferowaną formę płatności i informacje dodatkowe. Po dostarczeniu zamówienia, pracownik odznacza to jednym kliknięciem w Delivero. Zmienia się wówczas jego status – to pomaga organizować pracę dostawcy oraz pozwala managerowi łatwiej rozliczać dostawcę z wykonanej pracy. Właściciel może przypisać dany wynos do konkretnego dostawcy. Pracownik widzi wówczas tylko swoje zlecenia i łatwiej mu zaplanować pracę. Aplikacja pozwala także na połączenie się z klientem oraz wyznaczenie trasy do punktu docelowego.