HORECA®/GASTROFOOD® is a comprehensive offer:

 

 

 

for hotel...

 

... and restaurant: equipment for interior, reception, kitchen

 

... and food and wine from all around the world.

 

 

Raport 2019

 




 

 

HORECA®/GASTROFOOD/ENOEXPO® 2019 in numbers

 

 

 

404 Exhibitors from 24 countries

 

More than 15 000 Visitors

 

9586 m2 gross of exhibition space

Spotkania na targach HORECA® to nie tylko zdobycie nowych dostawców, to szansa na nauczenie się pewnych praktycznych rzeczy. Ten aspekt edukacyjny jest bardzo, bardzo ważny. Targi HORECA® dają szansę zaobserwowania co dzieje się na bieżąco w trendach w gastronomii, hotelach i restauracjach. Po prostu można tu zdobyć bardzo dużo nowych informacji. To dla mnie jest najważniejsze.

 

 

 

Joanna Ślusarczyk, The Best Chef

Targi HORECA® zostały przez nas wybrane jako pierwsze, na których chcieliśmy się zaprezentować. W ofercie posiadamy zdrowe i ekologiczne produkty, którymi polski klient na pewno będzie zainteresowany. Uznaliśmy, że jeśli rozpoczniemy promocję firmy Löfbergs właśnie na Targach HORECA® w Krakowie, to będzie to optymalne rozwiązanie. Jeśli chodzi o organizację, to na pewno czujemy, że organizator bardzo dba o nas pod każdym względem. Jest miło i sympatycznie a klienci są zróżnicowani – ciekawi ludzie z inspiracjami.

 

Marcin Drzewiecki, Löfbergs Coffee Group

Na naszą decyzję o udziale w targach HORECA® wpłynęła przede wszystkim analiza rynku, która pokazała nam,

że to są targi, w które warto

zainwestować. Spodziewaliśmy się,

że będzie ogromne zainteresowanie

i nie zawiedliśmy się.

 

 

 

 

 

Wioleta Wiecheć, Centrum Transferu Technologii, Politechnika Krakowska,

projekt Enterprise Europe Network

Jest tu wielu wystawców, więc jak ktoś szuka czegoś konkretnego to na pewno znajdzie. Największe wrażenie zrobiły na mnie prezentowane sprzęty gastronomiczne. Targi HORECA® są miejscem, gdzie można nawiązać ważne kontakty i dowiedzieć się co warto kupić. Z pewnością zainteresują osoby, które zaczynają pracę w branży HoReCa, zwłaszcza jeśli na początku drogi brakuje im doświadczenia. Tutaj można posłuchać cennych rad.

 

Bartłomiej Skolimowski,
właściciel firmy hotelowej

 

Thej trust us

 

News
 

ATTENTION! Regarding to the information about messages with a proposition of selling so called database of HORECA/GASTROFOOD Visitors, we inform that we do not share any databases od our Visitors or Exhibitors and we do not cooperate with anyone in this area. So please, if you receive such a message, ignore the email.

 

Nie przegap


subskrybuj newsletter - bądź na bieżąco



email marketing api powered by FreshMail