nagłówek artykułu
Największe korzyści z udziału w Targach
lead artykułu

W obecnej sytuacji inwestowanie w udział w Targach pomoże na nowo odbudować biznes po stagnacji spowodowanej pandemią. Targi mogą pochwalić się długą i bogatą tradycją. Od zawsze umożliwiały kontakty handlowe, pomagały w zdobyciu nowych zamówień i w zbudowaniu łańcuchów dostaw a docelowo w sprzedaży produktów. Dzięki wypracowanym procedurom, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w obiektach targowych jest bezpiecznie i komfortowo. Jakie jeszcze korzyści płyną z wydarzeń targowych? Dlaczego udział w targach jest dla Wystawców korzystny finansowo mimo okresu spowolnienia gospodarki?
ciało artykułu
Targi to … :
✓ promocja i rozpowszechnienie wiarygodnych informacji o firmie
✓ aktywna sprzedaż produktów i usług firmy
✓ platforma bezpośrednich kontaktów biznesowych; możliwość zdobycia nowych kontaktów, generowanie baz potencjalnych klientów, pozyskanie nowych rynków
✓ aktywne prezentowanie szerokiej publiczności premier i nowości Firmy oraz możliwość wprowadzenia ich na rynek w świetle jupiterów
✓ możliwość zaprezentowania wszystkich możliwości produktu z wykorzystaniem 5 zmysłów
✓ sposobność, aby w bezpośrednim kontakcie z klientem rozpoznać jego rzeczywiste potrzeby
✓ szansa na wykorzystanie PR'u towarzyszącego danej imprezie targowej w promocji firmy, marki, produktu, usługi
✓ budowanie wśród szerokiej publiczności zainteresowanej dana branżą świadomości marki, utrwalenie pozytywnego wizerunku marki, komunikowanie wartości oraz misji firmy
✓ możliwość nawiązania współpracy z nowymi kontrahentami, partnerami, mediami
✓ możliwość spotkania się i dyskusji ze specjalistami i autorytetami z branży
✓ szansa spotkania i poznania nowych ludzi z branży o wspólnych zainteresowaniach oraz dotychczasowych i potencjalnych klientów
✓ możliwość uzyskania natychmiastowej opinii / reakcji zwiedzających dotyczących prezentowanych produktów i usług; możliwość zabrania sugestii na temat prezentowanego produkt czy usługi
✓ możliwość poruszenia problemów i przedyskutowania ich z klientami, partnerami, dostawcami, kontrahentami
✓ sposób na zapoznanie się i ocenę oferty konkurencji oraz na weryfikację swojej pozycji w branży na tle konkurencji
✓ możliwość przeglądu rynku i branży, śledzenie najnowszych trendów i innowacji
✓ szansa na znalezienie alternatywnych dostawców, czy docelowych klientów, co pozwoli na ograniczenie liczby pośredników
✓ możliwość zdobycia wiedzy na temat aktualnych zmian i trendów w branży m.in. poprzez udział w towarzyszących konferencjach, wydarzenia sieciowych, warsztatach, konkursach, seminariach i panele dyskusyjnych