
Proces transformacji cyfrowej przyspieszył w kierunku rozwiązań online. Ostatnie półtora roku pokazało wzrost w grupie konsumentów korzystających z internetowych platform zakupowych. Zmiany na rynku, pojawienie się nowych graczy oraz efekt przyzwyczajeń konsumenckich wpływa na rosnącą popularność tego rodzaju transakcji.
Digitalizacja stała się jednym z największych wyzwań dla firm w Polsce. Przedsiębiorcy muszą zastanowić się, w jaki sposób technologicznie dotrzymać tempa konkurencji. Rozwiązania w tym zakresie powinny być jednak dopasowane do poszczególnych branż. Dlatego podczas najważniejszych targów branżowych organizowanych przez Targi w Krakowie powstaną specjalne strefy e-commerce. Będą to miejsca szkoleń i prezentacji nowych technologii, gdzie wymiana doświadczeń stanie się kluczowa w rozwiązywaniu takich aspektów sprzedaży online, jak: omnichannel, customer experience, aktywizacja i pozyskanie lojalnych klientów, czy logistyka i ciągłość dostaw.
Targi B2B są furtką do świata branży wydawniczej, hotelarskiej, gastronomicznej, przemysłowej, czy branży opakowań.
Więcej o tym, przy jakich targach dostępne są strefy e-commerce tutaj.
*Dane treści artykułu pochodzą z raportu PwC Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2021-2026 Luty 2021