Tomasz Krupa z zespołu Targów HORECA, pomysłodawca kampanii i odpowiedzialna za promocję projektu Katarzyna Gościańska wspólnie przyznają: Cieszymy się ogromnie!!! W tym miejscu chcielibyśmy podziękować wszystkim szefom kuchni, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować przy kampanii „Wirtuozi od kuchni”, dziękujemy, że zaprosiliście nas do swego kulinarnego świata i opowiedzieliście historie związane z Waszą pasją. Dla nas, bowiem gastronomia to coś więcej niż codzienna praca, to sztuka. To nasz wspólny sukces.
Dziękujemy!!!


Złote Spinacze wyłaniają i nagradzają najskuteczniejsze, najbardziej kreatywne i rzetelne, najlepiej przygotowane oraz wdrożone kampanie i działania komunikacyjne, bezpośrednio nawiązujące do pojęcia public relations i pokrewnych dziedzin związanych z budowaniem i utrwalaniem relacji z otoczeniem i interesariuszami. Konkurs upowszechniania wiedzę na temat profesjonalnych usług public relations oraz promuje zawodowy kunszt i najwyższe standardy merytoryczne i jakościowe w kształtowaniu szeroko pojętych kampanii i polityk – można przeczytać na stronie Związku P-R.


Zobacz relację z wręczenia nagród>>