nagłówek

Jak dobrze przygotować się na targi ?

element
Stoisko
Bardzo ważnym elementem jest atrakcyjne zaprezentowanie stoiska targowego. Niech stoisko Twojej firmy nosi jej barwy.
Zadbaj o użycie firmowych kolorów, wyeksponuj logo, plakaty, wizytówki, roll-upy. Zadbaj o dobre oświetlenie stoiska.
Pokazy, wizualizacje czy degustacje zawsze budzą zainteresowanie potencjalnych klientów jak i też zapadają na długo w pamięć.
element
Strefa Prezentacji i Warsztatów
Podniesienie atrakcyjności oferty umożliwiają prezentacje na stoiskach jak i też w strefie pokazów i szkoleń. Przedstawienie propozycji biznesowej w formie prezentacji pozwala klientom na dokładniejsze zapoznanie się z nią. Każda przygotowana prezentacja powinna być interesująca, niebanalna jak i też merytoryczna. 
Program strefy prezentacji i szkoleń będzie odpowiednio wcześniej promowany, aby przyciągnąć jak największą liczbę zwiedzających.
element
Katalogi, ulotki, broszury, gadżety promocyjne
Katalogi, ulotki czy broszury to nieodłączny element stoisk wystawienniczych.
Powinny zawierać najważniejsze informacje o Twojej firmie, przekazane w taki sposób, by zostawić w czytającym poczucie, że chce dowiedzieć się więcej.
Jeśli uczestniczysz w targach międzynarodowych – zadbaj o to, by ulotki mówiły w tym samym języku, co ich czytelnik.
Gadżety promocyjne to druga rzecz – obok materiałów papierowych – które odwiedzający stoisko Twojej firmy zabiorą ze sobą do domu lub biura.
Pracujący w biurze nigdy nie mają za dużo długopisów i notesów, pracujący z komputerem – pendrivów, power banków i czyścików do ekranu,
pracujący gdziekolwiek – piłeczek antystresowych. Wysil swoje pokłady kreatywności – powiąż gadżet ze swoją firmą i zastanów się, z czego ucieszą się jej potencjalni klienci.

element
Informacje i zaproszenia
Zakup stoiska targowego oraz udział w wydarzeniu nie wystarczą, aby w pełni wykorzystać potencjał wydarzenia branżowego.
Umieszczenie informacji o udziale w targach na stronie internetowej firmy oraz na profilach społecznościowych przyciągnie jeszcze większą liczbę potencjalnych Klientów.
W panelu Wystawcy znajdziesz 30 e-zaproszeń dla swoich Gości, pamiętaj aby je rozesłać przed rozpoczęciem wydarzenia.
element
E-katalog targowy
Wpis do e-katalogu to ważny element promocji, to dodatkowa forma reklamy Twojej firmy.
Rozbudowany e-katalog pozwala na zamieszczenie zdjęć, filmów, plików do pobrania.
Możliwość opisu firmy w języku polskim i angielskim pozwoli dotrzeć do krajowego jak i międzynarodowego Klienta.
element
Sale seminaryjne
W EXPO Kraków dysponujemy wieloma salami seminaryjnymi, które udostępniamy firmom zainteresowanym przeprowadzeniem szkoleń, warsztatów, degustacji, wykładów podczas Międzynarodowych Targów HORECA/GASTROFOOD/ENOEXPO. Oferta dotyczy zarówno wystawców, jak i firm niebędących wystawcami.
Sale są przestronne, nowoczesne, klimatyzowane i umożliwiają zorganizowanie niemalże każdego rodzaju spotkania: konferencji prasowej, warsztatów, degustacji typu Master Class, spotkania branżowego, kameralnego spotkania czy projekcji filmu.
Wszystkie sale są nagłośnione i wyposażone w mikrofon bezprzewodowy, rzutnik,  ekran, krzesła, stoły oraz 30 kieliszków. Ponadto istnieje możliwość ich automatycznego zaciemnienia.
Aby wzbogacić swój udział w targach zachęcamy do skorzystania z dodatkowej opcji wynajęcia sali seminaryjnej. Każde wydarzenie jest dokładnie opisane oraz promowane na portalach społecznościowych i w programie towarzyszącym.